Πολιτική Ποιότητας

Το Τμήμα αναγνωρίζει την ποιότητα ως κεντρική έννοια που διακρίνει την ακαδημαϊκή φυσιογνωμία και τον προσανατολισμό των προγραμμάτων σπουδών, ώστε να υποστηρίζει την επίτευξη υψηλού επιπέδου ακαδημαϊκού και ερευνητικού έργου.

Το Τμήμα αναπτύσσει Πολιτική Ποιότητας, η οποία ενσωματώνει την Πολιτικής Διασφάλισης Ποιότητας του Δι.Πα.Ε., με σκοπό την επίτευξη υψηλής ποιότητας λειτουργίας και τη συνεχή βελτίωση του εκπαιδευτικού και ερευνητικού έργου, σύμφωνα με τις σύγχρονες διεθνείς ακαδημαϊκές και ερευνητικές πρακτικές.

Με την Πολιτική Ποιότητας το Τμήμα επιδιώκει να ανταποκρίνεται διαρκώς στις διεθνείς προκλήσεις της εκπαίδευσης και της έρευνας στο επιστημονικό πεδίο της Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, καθώς και στις προσδοκίες όλων των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας, των αποφοίτων του και της κοινωνίας.

Η κουλτούρα ποιότητας του Τμήματος υπαγορεύει τη δέσμευση της διοίκησης, του ακαδημαϊκού και διοικητικού προσωπικού σε διαδικασίες και στόχους συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας. Για την υλοποίηση της πολιτικής ποιότητας σε σχέση με όλες τις δράσεις του, το Τμήμα Ο.Δ.Ε. δεσμεύεται να εφαρμόσει διαδικασίες ποιότητας που θα διασφαλίζουν:

  • Την καταλληλόλητα της δομής και της οργάνωσης του προγράμματος σπουδών.
  • Εναρμόνιση με τις υποδείξεις των εμπειρογνωμόνων και των εξωτερικών αξιολογητών.
  • Την επιδίωξη μαθησιακών αποτελεσμάτων και προσόντων σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό και το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Ανώτατης Εκπαίδευσης.
  • Την προώθηση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας του διδακτικού έργου.
  • Την καταλληλόλητα των προσόντων του διδακτικού προσωπικού.
  • Την προώθηση της ποιότητας και ποσότητας του ερευνητικού έργου των μελών της ακαδημαϊκής μονάδας.
  • Τους τρόπους σύνδεσης της διδασκαλίας με την έρευνα.
  • Το επίπεδο ζήτησης των αποκτώμενων προσόντων των αποφοίτων στην αγορά εργασίας.
  • Την ποιότητα των υποστηρικτικών υπηρεσιών, όπως οι διοικητικές υπηρεσίες, οι βιβλιοθήκες και οι υπηρεσίες φοιτητικής μέριμνας.
  • Τη διενέργεια της ετήσιας ανασκόπησης και εσωτερικής επιθεώρησης του συστήματος διασφάλισης ποιότητας του ΠΠΣ καθώς και τη συνεργασία της ΟΜΕΑ με τη ΜΟΔΙΠ του Ιδρύματος.
  • Τον προγραμματισμό στόχων και δράσεων.
  • Τους τρόπους επικοινωνίας της Πολιτικής Ποιότητας.

Δήλωση Πολιτικής Ποιότητας του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων