ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Public Relations

1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ School of Economics and Business Administration
ΤΜΗΜΑ Department of Business Administration
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ Undergraduate
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 406 ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 4th
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Public Relations
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων.
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Lectures and Practice/Exercises 3 5
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.    
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γενικής Υποδομής (ΓΥ),Ειδικής Υποδομής (ΕΥ), Γενικών Γνώσεων (ΓΓΔ) και Επιστημονικής Περιοχής (ΔΔΤΝ, ΕΔ, ΕΥΣ, ΗΛ, ΠΑ) .
 Special Background
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:  
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:  Greek
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Όχι
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) https://elearning.cm.ihu.gr/course/view.php?id=719

2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

The course  seeks to describe and acquaint students with the ways in which a business or organization can build and maintain good relations with the various publics with which it relates or will relate, on an interpersonal or mass level  in order to achieve its objectives. The course material aims for students to understand and be able to apply both the philosophy and the means of application of public relations.

Upon completion of the course, students should:

  • They have understood the concept and utility of public relations, their place within the organization and their relationship with other departments.
  • Have become familiar with concepts related to public relations, such as audience, public opinion, publicity, as well as related concepts, such as propaganda, advertising, and be able to distinguish the differences.
  • Know the daily activities, specifics and qualifications required for the staffing of the public relations department.
  • Distinguish the pros and cons of departmental and external PR agencies or consultants.
  • Have understood the philosophy and understand the importance of strategic planning and PR campaigns.
  • Have realized how an organization can create successful relationships with the various target audience groups.
  • Have learnt and be able to apply the basic means of applying public relations.
  • Be able to find Find out what are the peculiarities and how public relations are done in non-profits.
  • Be able to find out what are the peculiarities and how public relations are done via the internet.
Γενικές Ικανότητες
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών - Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Ομαδική εργασία - Εργασία σε διεθνές περιβάλλον - Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον - Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών Σχεδιασμός και διαχείριση έργων - Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα - Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον - Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου - Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής - Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

to be filled

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • Introduction to Public Relations.
  • Objectives and utility of public relations.
  • Public relations and other media.
  • Department and occupations of the Public Relations Officer.
  • Strategic planning and Public Relations campaigns.
  • Establishing good relations between the organization and the audience groups.
  • Internal public relations.
  • Public Relations and Media.
  • Public Relations Application Media.
  • Public Relations in Non-Profit Organizations.
  • Internet Public Relations.

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.
  • Face to face.
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Online guidance.
  • Slides Projection in the classroom.
  • Use of E-mail and onlne communication systems.
  • Use of e-learning system (moodle).
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Lectures25
Practice/Exercises14
Assignment(s)26
Personal Study60
Total125
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες. Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

to be filled

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Συγγράμματα

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ

  1. Seitel, F. (2018). Δημόσιες Σχέσεις: Θεωρία και Εφαρμογές. Αθήνα: Broken Hill.
  2. Πιπερόπουλος Γ. (2011) Επικοινωνώ άρα υπάρχω. Ηγεσία, επικοινωνία, δημόσιες σχέσεις. Θεσσαλονίκη: Ζυγός.

ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΒΙΟΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  1. Baskin O., C. Aronoff, D. Lattimore (2000). Δημόσιες σχέσεις: Το επάγγελμα και η άσκησή του. Αθήνα: Παπαζήσης.
  2. Bivins, T. (2008). Public Relations Writing: The Essentials of Style and Format, 8th International Edition: McGraw Hill.
  3. Caywood, C. (2012). The Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications, 2nd New York: McGraw Hill.
  4. Newsom, D., J.V.S. Turk, D. Kruckeberg (2010). This is PR: The realities of Public Relations. Boston, MA: Wadsworth Cengage Learning.
  5. Hendrix, J., D. Hayes (2010). Public Relations Cases, 8th Boston, MA: Wadsworth Cengage Learning.
  6. Harrison, S. (2000). Public Relations: An Introduction, 2nd Edition. London: Thomson.
  7. Κουτούπης Θ. (1992). Πρακτικός Οδηγός Δημοσίων Σχέσεων, 3η Έκδ. Αθήνα: Ν.Σ. Γαλαίος και Σία Ο.Ε.
  8. Μαγκλιβέρας, Δ. (1997). Δημόσιες σχέσεις. Αθήνα: Παπαζήσης.
  9. Μαγνήσαλης Κ. (2002). Δημόσιες Σχέσεις. Θεωρία και τεχνική των σχέσεων με το κοινό. Αθήνα: Interbooks.
  10. Ξύγγη, Μ. (2012). Δημόσιες Σχέσεις: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Πρακτικές Εφαρμογές. Αθήνα: Προπομπός.
  11. Παπατριανταφύλλου, Γ. (2008). Προγράμματα Δημοσίων Σχέσεων: Στρατηγική και Εκτέλεση. Εκδόσεις Σταμούλη, Αθήνα.
  12. Smith, R.D. (2009). Strategic Planning for Public Relations, 3rd Edition. London: Routledge.
  13. Wilcox D., P. Ault, W. Agee, (1998). Δημόσιες Σχέσεις, στρατηγικές και τεχνικές, 4η Έκδ., Επιμέλεια Ν. Σαρρής, Αθήνα: Έλλην.

Συναφή επιστημονικά περιοδικά

  • Corporate Communications: An International Journal.
  • Journal of Communication Management.
  • Corporate Reputation Review.
  • International Journal of Media Management.
  • Public Opinion Quarterly.
  • Public Relations Review.
  • Journal of Public Relations Research.
  • International Journal of Public Opinion Research.