ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Integrated Marketing Communications

1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ School of Economics and Business Administration
ΤΜΗΜΑ Department of Business Administration
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ Undergraduate
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ %ce%b202 ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ Κατ/νσης Χειμ Εξάμηνο
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Integrated Marketing Communications
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων.
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Lectures and Practice/Exercises 3 5
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.    
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γενικής Υποδομής (ΓΥ),Ειδικής Υποδομής (ΕΥ), Γενικών Γνώσεων (ΓΓΔ) και Επιστημονικής Περιοχής (ΔΔΤΝ, ΕΔ, ΕΥΣ, ΗΛ, ΠΑ) .
 Specialization
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:   (305) Marketing
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:  Greek
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Όχι
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) https://elearning.cm.ihu.gr/course/view.php?id=936

2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

The course seeks to analyze the ways of promotion and promotion that a business or organization has in the context of marketing. The course material aims to introduce and acquaint students with the ways in which a business or an organization can coordinate the means and methods at its disposal in order to form a clear, consistent and positive image of itself to the public and its products.

Upon successful completion of the course, students should:

  • Understand the concept, characteristics and elements of OEMs.
  • Know and understand the differences and similarities of OEMs in relation to traditional promotion.
  • Distinguish and understand the meaning and characteristics of advertising as a means of display and promotion.
  • Understand and know how to develop a successful advertising campaign.
  • Understand and know the concept, characteristics and forms of sales promotion as a promotional tool.
  • Know and understand the concept, its characteristics and the sales process.
  • Know and understand the organization and management of a sales department.
  • Understand and know public relations and the management of publicity as a means of visibility and promotion.
  • Understand and know the characteristics and actions of direct and online marketing.
Γενικές Ικανότητες
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών - Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Ομαδική εργασία - Εργασία σε διεθνές περιβάλλον - Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον - Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών Σχεδιασμός και διαχείριση έργων - Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα - Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον - Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου - Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής - Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

to be filled

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • The concept, characteristics and elements of integrated marketing communications.
  • Differences and similarities of integrated marketing communications with traditional promotion.
  • The strategy of integrated marketing communications.
  • Concept and characteristics of advertising.
  • Ways to develop a successful advertising campaign.
  • The creative of advertising.
  • The concept, characteristics and forms of sales promotion.
  • The concept, its characteristics and the sales process.
  • The organization and management of a sales department.
  • Public relations and publicity management as a means of visibility and promotion.
  • The concept, characteristics and actions of direct and online marketing.

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.
  • Face to face.
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Online guidance.
  • Slides Projection in the classroom.
  • Use of E-mail and onlne communication systems.
  • Use of e-learning system (moodle).
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Lectures25
Practice/Exercises14
Assignment(s)26
Personal Study60
Total125
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες. Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

to be filled

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Συγγράμματα

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ

  1. Belch, G. και Belch, M. (2018). Διαφήμιση και Προώθηση: Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ. Θεσσαλονίκη: Τζιόλας.
  2. Arens, W., Arens, C., Schaefer, D. και Weigold, M. (2015). Αποτελεσματική Διαφήμιση: Πώς Σχεδιάζονται και Υλοποιούνται Ολοκληρωμένες Επικοινωνιακές Καμπάνιες. Αθήνα: Rsili.

ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΒΙΟΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  1. Ang. L. (2014). Principles of Integrated Marketing Communications. Cambridge University Press.
  2. Αυλωνίτης Γ. και Σταθακόπουλος, Β. (2017). Αποτελεσματική Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων. Αθήνα: Unibooks.
  3. Baskin O., C. Aronoff, D. Lattimore (2000). Δημόσιες σχέσεις: Το επάγγελμα και η άσκησή του. Αθήνα: Παπαζήσης.
  4. Caywood, C. (2012). The Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications, 2nd ed. New York: McGraw Hill.
  5. Clow, K.E. and Baack, D.E. (2015). Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications, 7th ed. London: Prenice Hall.
  6. Ζώτος, Γ. (2018). Διαφήμιση: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Αποτελεσματικότητα, 6η έκ. Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
  7. Jobber D. και Lancaster G. (2005). Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων. Αθήνα: Κλειδάριθμος.
  8. Percy, L. (2014). Strategic Integrated Marketing Communications, 2nd ed. London: Routledge.
  9. Seitel, F. (2018). Δημόσιες Σχέσεις: Θεωρία και Εφαρμογές. Αθήνα: Broken Hill.
  10. Shimp, T.A. and Andrews, J.C. (2013). Advertising Promotion and Other Aspects of Integrated Marketing Communications, 9th ed. Cengage Learning.
  11. Σταθακόπουλος, Β. Και Γούναρης Σ. (2017). Διοίκηση Στρατηγικών Σχέσεων: Μάρκετινγκ και Πωλήσεις για Πελάτες Στρατηγικής Σημασίας Αθήνα: Unibooks.
  12. Young, A. (2014). Brand Media Strategy: Integrated Communications Planning in the Digital Era, 2nd ed. Palgrave Macmillan.

Συναφή επιστημονικά περιοδικά

  1. Journal of Marketing.
  2. Journal of Marketing Research.
  3. Journal of Personal Selling & Sales Management.
  4. The Journal of Business & Industrial Marketing.
  5. Journal of Advertising.
  6. Corporate Reputation Review.
  7. Journal of Communication Management.
  8. Industrial Marketing Management.
  9. European Journal of Marketing.
  10. Marketing Intelligence & Planning.
  11. Public Opinion Quarterly.
  12. Public Relations Review.
  13. Journal of Public Relations Research.
  14. International Journal of Public Opinion Research.