ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Επικοινωνία Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
1. ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | Σχολή Οικονομίας και Διοίκησης | ||||
ΤΜΗΜΑ | Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Προπτυχιακό | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | %ce%b203 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Κατ/νσης Χειμερινό | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Επικοινωνία Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων. |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις και Ασκήσεις Πράξης | 3 | 5 | |||
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4. | |||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γενικής Υποδομής (ΓΥ),Ειδικής Υποδομής (ΕΥ), Γενικών Γνώσεων (ΓΓΔ) και Επιστημονικής Περιοχής (ΔΔΤΝ, ΕΔ, ΕΥΣ, ΗΛ, ΠΑ) . |
Ειδίκευσης | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | |||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνικά (Αγγλικά για τους φοιτητές Erasmus) | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος. |
||
Ο φοιτητής θα μπορεί να διακρίνει τις μορφές και το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής επικοινωνίας και θα μπορέσει να μελετήσει, να σχεδιάσει και να αναπτύξει την επικοινωνία μίας επιχείρησης ή ενός πολιτιστικού οργανισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναλύοντας, συνθέτοντας και αξιολογώντας τις απαιτήσεις για την ηλεκτρονική επικοινωνία και την υιοθέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τόσο στο ελληνικό αλλά και στο παγκόσμιο περιβάλλον. Ο σκοπός αυτός επιτυγχάνεται με τη χρήση σύχρονων μεθόδων θεωρητικής διδασκαλίας, με μελέτες περιπτώσεων και παρουσιάσεις στελεχών ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών που ασχολούνται με την ηλεκτρονική επικοινωνία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το μάθημα αποτελεί βασικό μάθημα στις έννοιες της επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ύλη του μαθήματος στοχεύει στην εξοικείωση του φοιτητή με τις βασικές αρχές που σχετίζονται με την επικοινωνία μέσω κοινωνικής δικτύωσης. Σκοπός είναι να κατανοήσει ο φοιτητής τις έννοιες που σχετίζονται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ηλεκτρονική επικοινωνία. Περιλαμβάνει θέματα σχετικά με τον ρόλο και τους στόχους της επικοινωνίας, τη συσχέτιση αυτής με τα στοιχεία του μείγματος Μάρκετινγκ, το πλαίσιο στο οποίο η επικοινωνία λειτουργεί, τις μορφές και το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής επικοινωνίας, τη μελέτη, το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της επικοινωνίας μιας επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την αξιολόγηση των απαιτήσεων της ηλεκτρονικής επικοινωνίας. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της ενότητας αυτής ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση:
|
||
Γενικές Ικανότητες
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;. |
||
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών - Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Ομαδική εργασία - Εργασία σε διεθνές περιβάλλον - Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον - Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών | Σχεδιασμός και διαχείριση έργων - Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα - Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον - Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου - Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής - Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης | |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ. |
|
||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές |
|
||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS |
Οργάνωση Διδασκαλίας
|
||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες. Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές. |
Α. Γραπτή τελική εξέταση (60%) η οποία μπορεί να περιλαμβάνει:
Σκοπός αξιολόγησης: Ο έλεγχος κατανόησης των βασικών στοιχείων του μαθήματος. Β. Εργασία (30 %).
Σκοπός αξιολόγησης: Ο έλεγχος των δεξιοτήτων που ανέπτυξαν οι σπουδαστές σε εργαλεία και υπηρεσίες που σχετίζονται με το Επικοινωνίας Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και η ικανότητά τους να σχεδιάζουν και να υλοποιούν ένα έργο.
Γ. Παρουσίαση Εργασίας (10 %).
|
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Συγγράμματα
Συναφή επιστημονικά περιοδικά
|