Διαχείριση Παραπόνων και Ενστάσεων

Το Τμήμα έχει δημιουργήσει διαδικασία διαχείρισης παραπόνων και ενστάσεων των φοιτητών με σκοπό να μαθαίνει τα παράπονα των φοιτητών, να ενισχύσει τη φοιτητοκεντρική φιλοσοφία του και να βελτιώνεται συνεχώς σε σχέση με τις εκπαιδευτικές και διοικητικές λειτουργίες του.

Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά σε όλα τα παράπονα και ενστάσεις που άπτονται της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών από το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και συνίσταται στα ακόλουθα:

  • Για την καταγραφή παραπόνων από τους φοιτητές του Τμήματος έχει δημιουργηθεί το «Έντυπο Υποβολής Παραπόνων» που διατίθεται μέσα από αυτήν την σελίδα.
  • Ο φοιτητής συμπληρώνει το έντυπο, τεκμηριώνει το παράπονό του και το υποβάλλει στην Γραμματεία, εντύπως ή ηλεκτρονικά.
  • Η Γραμματεία το γνωστοποιεί στον Πρόεδρο του Τμήματος, καθώς και στον Ακαδημαϊκό Σύμβουλο του φοιτητή.
  • Ο Πρόεδρος του Τμήματος εξετάζει το πρόβλημα και ενημερώνει, ανάλογα με τη φύση του παραπόνου/ένστασης, το αρμόδιο όργανο, το οποίο εξετάσει το παράπονο/ένσταση και λαμβάνει την κατάλληλη απόφαση για την διευθέτησή του.
  • Στο τέλος της διαδικασίας ο φοιτητής ενημερώνεται από τη Γραμματεία για την εξέλιξη και την κατάληξη του παραπόνου/ένστασης του.

Έντυπο Υποβολής Παραπόνων