Αθλητικό Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ

Γενικά

  • Κωδικός: Β13
  • Εξάμηνο:
  • Επίπεδο Σπουδών: Προπτυχιακό
  • Τύπος μαθήματος:
  • Γλώσσα διδασκαλίας και εξετάσεων: Ελληνικά
  • Μέθοδοι Διδασκαλίας (Ώρες/εβδ.): Διαλέξεις και Ασκήσεις Πράξης (3)
  • Μονάδες ECTS: 5

Περιεχόμενα μαθήματος

  • Εισαγωγή και μάρκετινγκ μέσω του αθλητισμού.
  • Τμηματοποίηση αγοράς στο αθλητικό μάνατζμεντ.
  • Το προφίλ των καταναλωτών στο αθλητικό μάνατζμεντ.
  • Μάρκετινγκ αθλητισμού.
  • Μάρκετινγκ αθλητικών ομάδων.
  • Μάρκετινγκ αθλητικών εκδηλώσεων.
  • Αναδυόμενα ζητήματα στο αθλητικό μάρκετινγκ.

Μαθησιακοί Στόχοι

Οι στόχοι του μαθήματος είναι:

  • Να παρουσιάσει τη χρήση του αθλητισμού ως εργαλείου μάρκετινγκ για άλλα προϊόντα.
  • Να παρουσιάσει το μάρκετινγκ αθλητικών προϊόντων.
  • Να παρουσιάσει τις αναδυόμενες εκτιμήσεις που σχετίζονται τόσο με το μάρκετινγκ όσο και το αθλητικό μάρκετινγκ.

Με την συμπλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση:

  • Να γνωρίζουν τα εργαλεία μάρκετινγκ (π.χ. έρευνα, καταμερισμός) για το αθλητικό μάρκετινγκ.
  • Να γνωρίζουν τις προοπτικές των συμμετεχόντων και των θεατών ως καταναλωτών αθλημάτων.
  • Να κατανοούν τις επιλογές μείγματος μάρκετινγκ για αθλητικά προϊόντα.

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών.
  • Αυτόνομη εργασία.
  • Ομαδική εργασία.
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.

Μέθοδοι Διδασκαλίας

  • Στην τάξη.

Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών

  • Ηλεκτρονική πλατφόρμα e-learning.
  • e-mail.

Οργάνωση Διδασκαλίας

ΔραστηριότηταΦόρτος εργασίας εξαμήνου
Διαλέξεις39
Συγγραφή εργασίας (εργασιών)31
Αυτοτελής Μελέτη55
Σύνολο125

Αξιολόγηση Φοιτητών

Ι. Γραπτή τελική εξέταση (80%) που περιλαμβάνει:

  • Σύντομη μελέτη περίπτωσης.
  • Ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών.

ΙΙ. Παρουσίαση Ατομική Εργασίας (20%) που περιλαμβάνει:

  • Γραπτή εργασία.
  • Προφορική παρουσίαση στην τάξη.

Τα κριτήρια αξιολόγησης γίνονται γνωστά στους φοιτητές κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και αναγράφονται στο σύστημα ηλεκτρονικής εκπαίδευσης, καθώς και στα θέματα της γραπτής τελικής εξέτασης.

Συνιστώμενη Βιβλιογραφία

  1. Sports Marketing, 2nd edition, by Sam Fullerton, McGraw-Hill/Irwin, 2010. (ISBN-13 978-0-07-338111-4).
  2. Marketing: An Introduction, 8th edition, by Gary Armstrong and Philip Kotler, Pearson Prentice-Hall, 2007.